2nd GIVEAWAY ATIEHILMI.COM ft. 1ST DENTAL CLINIC

6:03 PM


tekan atas untuk join

Assalamualaikum!

Hari ni aku baru mendapatkan boarding pass aku. Boarding pass untuk ikut serta dalam sebuah giveaway daripada blogger Atiehilmi. Penerbangan giveaway ini ditaja sepenuhnya oleh 1st Dental Clinic yang mana 1st Dental Clinic akan bagi 50MYR untuk 6 orang penumpang yang bertuah. [pemenang]. Daboom! bukan?

Jadi saya dengan berbesar hati mengajak kalian kawan saya semua untuk ikut menaiki pesawat ini dan dapatkan boarding pass nya dengan menekan tiket saya kat atas. Untuk mendapatkan boarding pass ini tentulah ada syarat-syaratnya. Tapi jangan risau kena syaratnya mudah dan sikit saja.

Harap rezeki saya kali ini.

You Might Also Like

5 comments

  1. semoga berjaya !
    singgah dari GA yang sama -> https://hanahhuzairi.blogspot.my/2017/10/2nd-giveaway-atiehilmicom-ft-1st-dental.html

    btw,done follow here #334

    ReplyDelete
  2. Tahniah
    http://www.atiehilmi.com/2017/12/pemenang-2nd-giveaway-atiehilmicom-ft.html

    ReplyDelete

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News