~Lost In Fantasy~

9:43 PM

S A L A M :)

Hari nie bertarikh 11 Februari. Semalam 10 Februari. Sebenarnya nak kata yang semalam Birthday kakak aku *eh eh perasanlaa plak* Choi Sooyoung yang ke 25.


okey, back to the topic..
Aku rasa lost sangat sebab skill writing aku dah berkurang. Aku dah tak banyak membaca. Paling menyedihkan aku tidak mampu mengarang ayat dramatis.. T_T
Hurm. Boleh dikatakan aku banyak masa terluang namun aku sentiasa merasa sibuk.
Moga Allag tidak menarik nikmat kelapangan ini dariku.
Kekadang sebab rasa dah tak pandai mengarang nie, buat aku rasa malas nak update entry.. Nak buat cerpen or anythings that related.
Hehehe..
Setiap permasalahan itu akan ada penyelesaian
So, aku kena sibukkan diri but sibuk yang terancang bukan sibuk yang sia sia.
Moga akan dapat balik skill tu. Sekarang terpaksa buang jauh jauh rasa malas tu dan mula baca karya2 seperti cerpen dan novel.

Selamat Berusaha.

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News