~De Juin à Octobre Giveaway!~

4:48 PM

Salam, semua!!!


nak join? semestinya boleh.. tekan banner kat atas :D

sambil dgr lagu , join giveaway nie :P

Tajuk giveaway yg berjaya menarik perhatian aku untuk menyertainye. Dah laa nak sebut pun berbelit-belit lidah. Mujur sertainya tak berbelit-belit. Hehehehee.
Korangpun meh laa join giveway nie. Untung join.
Hadiah yg ditawarkan pun menarik :D
So, patuhilaa syaratnye dgn rela hati..
Aku dah follow syarat2nya cuma yg kena follow instagram tu aku x buat kesnya aku dah igt password instagram aku. Huhuhu..

Ps : jgn join contest semata-mata untuk contest tpi niatlah di hati yg kita join contest nie hanya untuk mengeratkan silaturrahim antara para blogger, malah dapat mengenali blogger lain. :D

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News