~Graduasi Tahfiz~

5:15 PM

Salam,semua!
Tetibe saya terkenang moment yang paling berharga dalam hidup saya.
Saat dimana saya telah menjadi seorang Al-Hafizah buat selama-lamanya.
Mulai detik itu saya mula memegang satu amanah yang besar iaitu menjaga Al-Quran dan mempamerkan isinya pada semua orang seluruh dunia..
Yayasan Islam Kelantan telah menggabungkan semua penerima sijil khatam bagi seluruh sekolah tahfiz di negeri kelantan dalam satu majlis iaitu Majlis Graduasi Tahfiz.
Dan ini merupakan kali ke3 dianjurkan..
Tuan Bentara Setia Tuan Guru Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat juga turut hadir menyampaikan sijil kepada para huffaz.Tapi sayang seribu sayang saya tidak sempat menerima sijil dari Beliau memandangkan tahap kesihatan beliau tidak mengizinkan..
Majlis ini berlangsung pada 20 Disember 2012 bertempat di PUTIK, Pengkalan Chepa kelantan pada pukul 8.00a.m, manakala raptai pada 19 Disember 2012 pada pukul 2.30p.m. Sedikit photoshoot yang diambil untuk kenangan bersama:D
khazanah, arhami dan aku ;P

mira dan me

ZB, PQah dan aku

aliah

adik dan ZB

Qah dan Aku

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News