~New Year's Eve~

3:59 PM


Salam semua ;D
Saya sekarang nie rase shock sebab dah nak masuk tahun 2013..
Rase sangat cepat mase berlalu and kiamat pun makin dekat..
Mati pun memanggil-manggil saya..
Seram sebab amalan masih tak cukup.
Okey, memandang kan tahun baru akan tiba dalam mase 1 minit lagi saya akan check azam saya tahun lepas samada terlaksana ataupun tidak.
Hmmm...
Hasrat saya untuk khatam hafazan Quran sudah saya laksanakan.
suatu detik yang amat mengubah kehidupan saya.
saat yang paling menggembirakan hati saya dan keluarga.
saya tu je kot azam saya tahun lepas..
walaupun satu tapi sudah cukup besar bagi saya sebab mengambil masa selama
4 tahun 4 bulan 7 hari
untuk menghabis satu alquran melalui hafazan..
Terima Kasih Allah
atas segala yang Engkau kurniakan padaku sepanjang tahun 2012..
Harap korang semua sentiasa mengukir hari hari yang indah di tahun 2013.
Selamat Menyambut Tahun Baru 2013 Masihi
~jangan biarkan permulaan tahun baru dengan enjoy yang penuh dengan maksiat dan mengheretmu ke neraka:D~

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News