~aNiceDay?~

3:36 PM


Salam, semua!!!
Apa khabar, iman kamu?
sy doakan agar Allah masih memberimu petunjuk dan hidayah..
Tak sangka saya dah berjaya menamatkan alam persekolahan di
Maahad Tahfiz Sains, Tanah Merah
selama 5 tahun..
Haahahahaaa.. nie saya saje jer post sbb saya rase ingin meluahakan..
Terus terang di sini saya merasa KAGUM dengan seorang saudari saya..
dia ialah Khairul Fatihin
Seorang yang bagi saya mempunyai suatu spirit islam yang bersinar dalam dirinya..
Harapan saya agar Allah menjaganya dan membantu perjuangannya serta melindunginya dengan hidayahMu...
Sebenarnya, diri saya sedang mengalami suatu pergolakan..
saya rase nak teriak dan menjerit sekuat hati...
Ya Allah, apa yang telah berlaku padaku nie???
Saya rase teruk sekali.. rase ingin menangis..
Tapi saya tak mampu..
Semoga Engkau memberkatiku..
Aku rase aku tidak menjalankan amanah yang dipikul..
Aaaarrrgggghhh!!!!!
Rase teruk sangat...
Takper lah, saje jer tulis sebab
Meluahkan itu suatu Rawatan hati

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News