~Know It?~

11:12 PM

Actually, aku malas sangat nak post tapi memandangkan aku balik rumah sebulan sekali dan blog pun jarang aku update so terpaksa ler aku meRajinkan diri untuk update blog kali nie bagi sesi FEBRUARI..
Tadi aku selesai update blog
( bukan blog aku )
Letih gak tapi tak per ler.
Dalam JANUARI nie, banyak terjadi pada diri aku dan sekolah aku
Dan kejadian itu telah menyedarkan aku tentang sesuatu yang aku lupa akannya.
Hidup yang aku lalui bakal tiba ke penghujungnya.
Dimanakah aku ketika itu?
Aku masih dahagakan sesuatu yang dapat mengukuhkan diriku dalam menempuh dunia ini.
Ilmu Dunia dan Ilmu Akhirat
Hahahaha....
okey sekarang kite tukar topik plak,
Aku nie suke menulis atau menaip sebab benda tu bagi aku satu kepuasan memandang aku tidak mahir dalam berkata-kata..
Tapi entah kenapa aku malas nak update blog, maybe sebab kena cari bahan untuk dibualkan kot.
Memandangkan kite hidup ramai-ramai dalam Dunia nie,
so kite kena BAHAGIAkan hati orang sekeliling kite.
Walaupun kite bergaduh dengan nyer tapi kite masih bleh jadi GENTLE dengan memohon kemaafan atas kenakalan kite.
Kite kena sedar bahawa tiada milik kite di dunia nie,
dan nanti kite di sana kite tiade sama-sama pun.
hatta keluarga kite yang tersayang.
Oleh itu,
hiduplah dalam jemaah sebelum kita hidup sendirian
Love somebody before somebody love you
Your smile make my heart feel good and reborn

You Might Also Like

0 comments

Thanks kerana sudi meluangkan masa membaca blog ini.
Sebarang kata-kata boleh lontarkan di ruangan ini.
Moga-moga kita bisa berbalas komen

GoodReads

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Najah has read 5 books toward her goal of 50 books.
hide

Broaden News